Dag 3 - Reisverslag uit Spáta, Griekenland van Larissa Spek - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Spáta, Griekenland van Larissa Spek - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Larissa

07 September 2014 | Griekenland, Spáta

Goeie middag!

Vandaag niet zo heel veel bijzonders gedaan, we hebben ons voorbereid op morgen en de spullen uitpakt die we nog moesten uitpakken. Lekker rustig aan dus vandaag en lekker vroeg erin want morgenochtend moeten we om 8 uur alweer op het park zijn! Heb er ontzettend veel zin in kan niet wachten! Nu nog verder gaan met voorbereiden en dan is het ook weer klaar voor vandaag. Het weer zit hier ook niet mee anders konden we de bus nog pakken richting het strand maar je heb behoorlijke buien ertussen zitten. Duimen dus voor beter weer!!

xxxx

  • 07 September 2014 - 19:55

    Aschwin:

    Suc6 morgen en veel plezier

  • 08 September 2014 - 16:08

    Opa En Oma:

    Ik heb zover het verslag gehoord van mama, mama en Nadine zijn nog even op de camping, wij komen vrijdag terug en kan dan je verslag thuis volgen,
    volgens jou laatste berichten vind je het helemaal leuk daar ben ik blij om!

    Xxxx oma en opa

    We waren erg nieuwsgierig hoe je het zou hebben, ga maar alles ontdekken dan kunnen mama en ik mee met je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Hallo allemaal, Vannacht vlieg ik naar naar Griekenland toe voor mijn stage bij Attica Zoological Park. Met deze blog wil ik jullie tot 8/9 november op de hoogte houden van mijn ervaringen. Veel leesplezier! xxxx Larissa

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 11267

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Athene 2017

25 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

Vrijwilligerswerk Griekenland

04 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: