Dag 9: uitslapen - Reisverslag uit Spáta, Griekenland van Larissa Spek - WaarBenJij.nu Dag 9: uitslapen - Reisverslag uit Spáta, Griekenland van Larissa Spek - WaarBenJij.nu

Dag 9: uitslapen

Blijf op de hoogte en volg Larissa

13 September 2014 | Griekenland, Spáta

Hallo allemaal,

Vandaag is het niet zo heel veel bijzonders zoals van de week lekker uitgeslapen en bezig met de opdrachten over de afdeling apen en katachtige aan het afronden omdat de 2de week er al aankomt en daarna ga ik naar een andere afdeling! Ben benieuwd welke! Misschien gaan we vanavond nog richting Athene maar we zien het wel!!

In ieder geval morgen een van de eilanden bezoeken!

xxxxx

  • 13 September 2014 - 20:23

    Aschwin:

    Lekker geslapen? Naar welk eiland ga je toe?

  • 13 September 2014 - 22:07

    Opa En Oma:

    Hoi Larissa
    Dat heb je ook wel verdiend het uitslapen jullie maken best wel lange dagen zo
    Ben benieuwd of jullie nog naar Athene zijn geweest
    En naar welk eiland jullie gaan
    Ik kijk uit naar 1okt samen met mama heb er erg veel zin in
    xxxjes Oma


  • 14 September 2014 - 19:46

    Opa Steenkamer:

    nou ik heb al je verslagen gelezen .
    maar je bof wel met zo een mooie job,en wat heb je al veel mogen doen ik ben toch echt wel een beetje jaloers op je maar ik gun je het echt wel en je ben er ook wel geschikt voor denk ik nou ikwacht wel weer op je volgende bericht veel liefs opa xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Hallo allemaal, Vannacht vlieg ik naar naar Griekenland toe voor mijn stage bij Attica Zoological Park. Met deze blog wil ik jullie tot 8/9 november op de hoogte houden van mijn ervaringen. Veel leesplezier! xxxx Larissa

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 11211

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Athene 2017

25 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

Vrijwilligerswerk Griekenland

04 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: